آشنایی با روش های مختلف مهاجرت به کانادا

راههای مختلف مهاجرت به کانادا

آشنایی با روش های مختلف مهاجرت به کانادا

راههای مختلف مهاجرت به کانادا

راهنمایی افراد برای آشنایی با روشهای مختلف مهاجرت به کانادا

۱۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
یکی از راههای اقامت در کانادا گرفتن ویزای کار برای مهاجرت به کانادا میباشد که افراد متخصص و حرفه ای کسانی هستند که تحصیلات و تجربه کاری به آنها کمک خواهد کرد تا بتوانند در هر کشوری که دوست دارند کار پیدا کرده و اقامت دائم دریافت کنند در کشورهای توسعه یافته ای همچون کانادا ، هرساله تعداد زیادی بازنشسته می شوند بنابراین نیاز به نیروی متخصص در این کشور رو به افزایش است . در کانادا یک دنیای کاری کاملا متفاوت و جدیدی پیش روی متخصصین و افراد ماهر قرار دارد . کانادا سرزمین فرصت های طلایی است. کشور درختان زیبای افرا ، محل زندگی فرهنگ های گوناگون از سراسر جهان می باشد .کشور کانادا بخاطر تنوع فرهنگی و زیست محیطی مشهور و شناخته شده است . کشور کانادا مرکز صلح جهان است . کانادا از لحاظ اقتصادی یکی از کشورهای پر رونق در جهان است و به علت مشاغل درحال توسعه مقصد متخصصین و افراد ماهر میباشد . کشور کانادا از جوانان با انگیزه و تحصیل کرده حمایت می کند تا آنها در آینده به رشد اقتصادی کشور کمک کنند . داشتن اقتصادی مبتنی بر دانش باعث شده که این کشور به دنبال متخصصین اماده بکار باشد تا نیازهای آنها را برآورده کرده و با بازارهای کاری درحال تغییر ، به سرعت منطبق شوند . ویزای متخصصین کانادا ، پاداش نیروهای متخصص و ماهری است که در کشور کانادا زندگی می کنند .
  • زهرا داوند
  • ۰
  • ۰
برای مهاجرت به کانادا راه های زیادی وجود دارد ولی مهاجرت از راه تحصیل و نحصیل در کانادا همیشه به عنوان بهترین راه برای مهاجرت توصیه می شود . چون در مقایسه با دیگر راه های مهاجرتی با هزینه کمتر می توانید اقدام کنید و اقامت متقاضی تا پایان تحصیل در کشور مورد نظر مقدور خواهد بود. برای متقاضیان ادامه تحصیل در سایر کشورها قطعاً اعتبار و رتبه دانشگاه انتخابی و همچنین امکانات موجود در کشور مورد اقدام بسیار مهم می باشد از همین بابت ادامه تحصیل در کشور کانادا جزو انتخاب های اصلی متقاضیان می باشد. شما می توانید جهت دریافت اطلاع از شرایط تحصیلی و اعتبار دانشگاه های سراسر دنیا با مشاورینموسسه حقوقی ملک پور تماس بگیرید و بهترین گزینه را جهت ادامه تحصیل انتخاب کنید.
  • زهرا داوند
  • ۰
  • ۰
قوانین و شرایط کلی برای مهاجرت به کانادا از طریق ساسکاچوان بدین صورت میباشد که ، برنامه استانی کار آفرینی استان ساسکاچوان به متقاضیان و خانواده های آنان این فرصت را می دهد تا از طریق ایجاد کسب و کار و یا خرید کسب و کار موجود در استان ساسکاچوان اقامت دائم کانادا را دریافت نمایند. شرایط گزینش : برای گزینش از طریق برنام کار آفرینی ساسکاچوان متقاضی باید 3 شرط زیر را دارا بشد: ، داشتن دارایی به مبلغ حداقل 500 هزار دلار کانادا که مورد تایید باشد ، اثبات انباشتگی این دارایی از طریق قانونی ، داشتن حداقل 3 سال سابقه در زمینه کار آفرینی و مدیریت کسب و کار حداقل شرایط گرفتن دعوتنامه استانی پس از گزینش توسط استان ساسکاچوان برای دریافت دعوتنامه برای اقامت دائم کانادا متقاضی باید شرایط زیر را برآورده سازد: ، سرمایه گذاری به مبلغ حداقل 300 هزار دلار کانادا در 2 شهر رجینا یا ساسکاتون(or Regina Saskatoon ) و یا حداقل 200 هزار دلار کانادا در سایر نقاط استان ساسکاچوان ، مالکیت حداقل 33 درصد کسب و کار در ساسکاچوان یا سرمایه گذاری بالای 1 میلیون دلار کانادا ، داشتن نقش مدیریتی فعال در کسب و کار به صورت روزانه و مستمر ، ایجاد حداقل 2 فرصت شغلی برای شهروند یا مقیم استان ساسکاچوان در صورتی که کسب و کار جدید ایجاد شده باشد.
  • زهرا داوند
  • ۰
  • ۰
ویزای مولتی کانادا (ویزای توریستی ۵ ساله کانادا) ویزای چند بار ورود است که معمولا ۵ ساله یا در صورتی که پاسپورت ۵ سال اعتبار نداشته باشد با تاریخ انقضای یک ماه پیش از انقضای تاریخ روی پاسپورت و ویزای سینگل فقط اجازه برای ورود یک باره را به مدت محدود میدهد. البته بیشتر آفیسر های ویزا حتی در اولین بار ویزا را ۶ ماهه صادر میکنند. در ویزاهای سینگل اگر متقاضی از کانادا به امریکا سفر کند مادامی که ویزای اولیه معتبر است، نیاز به ویزا مجدد نخواهد داشت. معمولا آفیسر ها این گزینه را بر اساس درخواست متقاضی صادر میکنند. متقاضی ملزم به پرداخت هزینه مربوط به درخواست خود میباشد. اگر متقاضی درخواست ویزای مولتیپل کند، و آفیسر برای صدور ویزای مولتیپل توجیه نشود، بر اساس توصیه اداره مهاجرت به احتمال فراوان آفیسر پرونده را مردود میکند و ویزای سینگل را صادر نخواهد کرد.
  • زهرا داوند
  • ۰
  • ۰
اعتبار ویزاهای کانادا به هنگام ورود به کانادا توسط افسران اداره مهاجرت و مرزبانی کنترل می شوند. به طور کلی اعتبار ویزای توریستی به سه دسته تقسیم می شود: 1- ویزای یک بار ورود یا Single که مدت آن حداکثر شش ماه است و دارنده تنها یک بار امکان ورود به خاک کانادا را دارد. 2- ویزای چند بار ورود یا Multiple یا ویزای مولتی کانادا که مدت آن پنج سال (برای متقاضیان ایرانی) است و دارنده امکان ورود به خاک کانادا را بیش از یک در مدت زمان اعتبار ویزا خواهد داشت ولی نمی تواند بیش از شش ماه متوالی در کشور کانادا اقامت داشته باشد. (به عبارت دیگر دارنده ویزای چند بار ورود یا Multiple میبایست هر شش ماه یک بار از مرز کشور کانادا خارج و مجدداً وارد این کشور شود.) 3- ویزای Super Visa که مدت آن پنج سال (برای متقاضیان ایرانی) است و دارنده امکان ورود به خاک کانادا را بیش از یک در مدت زمان اعتبار ویزا خواهد داشت ولی نمی تواند بیش از دو سال متوالی در کشور کانادا اقامت داشته باشد. (به عبارت دیگر دارنده ویزای Super Visa میبایست هر دو سال یک بار از مرز کشور کانادا خارج و مجدداً وارد این کشور شود.
  • زهرا داوند
  • ۰
  • ۰
در مقایسه با بسیاری از کشورها، هزینه ی تحصیل در کانادا، بسیار مقرون به صرفه است. ممکن است سالیانه بین 20000 و 30000 دلارکانادایی نیاز داشته باشید تا شهریه ها و هزینه ی زندگی را پوشش دهید. با این وجود، این رنج هزینه ای تنها یک میانگین است و بسته به موسسه و دوره ای که در آن ثبت نام کرده اید، مکان و هزینه های زندگی متغیر است شهریه برای دانشجویان بین المللی در استان ها و دوره ها، متغیر است و برای کسب اطلاعات بیشتر برای این نوع از مهاجرت میتوان از سایتهای معتبر اینترنتی اقدام نمود .
  • زهرا داوند
  • ۰
  • ۰
افرادی که قصد تحصیل در کانادا به همراه بورسیه را دارند به این نکته توجه داشته باشند که اخذ پذیرش از دانشگاه های خارجی مستلزم آگاهی از نکات ریز و حساسیست که چنانچه رعایت نگردد پذیرش ناموفق خواهد بود و همچنین بعد از دریافت پذیرش از دانشگاه باید برای دریافت ویزا از آن کشور اقدام کرد که قطعاً مرحله دریافت ویزا از پذیرش دانشگاه دشوارتر و حساس تر می باشد و باید با دقت و آگاهی کامل نسبت به قوانین روز کشور مذکور اقدام نمایید که میتوان از سایتهای اینترنتی اقدام نمایید .
  • زهرا داوند
  • ۰
  • ۰
شرایط اقامت در کانادا از طریق تخصص کاری بدین صورت است که چنانچه شما بتوانید امتیازات کافی را از نظر سن تحصیلات سابقه کاری بخصوص نوع تجربه کاری که بتواند در رده مورد قبول ان او سی قرار بگیرد و زبان اول و دوم (حداقل ایلس ۶ یا بالا تردر هر مقطع) و امتیازات همسر و غیره بخصوص راداشته باشید و مضاف بر ان هم اگر کاری را هم از طرف یک کارفرمای کانادائی معتبر که به تصویب اداره کار کانادا رسیده باشد به پرونده شما اضافه شود تا امتیازات شما را بیشتر کند می توان از طریق تخصص کاری کانادا برای شمااقدام کرد.
  • زهرا داوند
  • ۰
  • ۰
شرایط برنامه مهاجرت تجاری برای اقامت در کانادا بدین صورت است که برنامه مهاجرت تجاری در جستجوی جذب افراد با تجربه تجاری و یا مدیریتی است که به توسعه اقتصاد کانادا کمک خواهد کرد. اگر شما در جستجوی انجام یک سرمایه گذاری در کانادا یا شروع یک تجارت در کانادا هستند چندین راه برای انتخاب شما وجود دارد. شما یا می‌توانید تحت برنامه فدرال پذیرش شوید یا می‌توانید درخواست پذیرش خود را از طریق یکی از برنامه‌های استانی ارائه دهید. چندین انتخاب برای شما برای درخواست به عنوان مهاجر تجاری وجود دارد که در زیر لیست شده است. مهاجرت تجاری فدرال: برای درخواست کنندگان تجاری که تمایل به اقامت در هر استان یا منطقه به جز کبک دارند. — مهاجرت تجاری کبک: برای درخواست کنندگان تجاری که تمایل به اقامت در استان کبک دارند. مهاجرت تجاری برنامه‌های استانی: برای درخواست کنندگان تجاری که تمایل به اقامت در یک استان مشخص دارند. بیشتر استانها در کانادا دارای توافقی با دولت کانادا هستند که به آنها اجازه مهاجرت افرادی را می‌دهد که تمایل دارند در آن استان اقامت گزینند.
  • زهرا داوند
  • ۰
  • ۰
یکی از روش های متداول برای مسافرت و گردش در کشورهای گوناگون، اخذ ویزای توریستی است. کانادا از جمله کشورهایی است که متقاضیان زیادی به عنوان ویزیتور کوتاه مدت جهت دیدار با اقوام و آشنایان، بازدید از جاذبه های گردشگری کانادا، شرکت در همایش و کنگره و یا دوره های کوتاه مدت تحصیلی قصد ورود به این کشور را دارند دولت کانادا به علت کثرت درخواست های ویزای توریستی کانادا، قوانینی بسیار جدی در این زمینه برای ورود متقاضیان خارجی وضع نموده است؛ البته وکلای داتیک ضمن آشنا نمودن شما با این قوانین و تکمیل دقیق مدارک، روند اخذ ویزای توریستی کانادا را تسهیل خواهند نمود.
  • زهرا داوند